seznam článků

Klientská aplikace myPLANN

Poradenská společnost Stone & belter díky své servisní organizaci spustila klientskou aplikaci pro klienty myPLANN. Jedná se multifunkční nástroj, který na jednom místě nabízí přehled finančních produktů klienta včetně dalších informací, který může vkládat jak poradce, tak klient.

Klientská aplikace myPLANN umožňuje klientovi sledovat řadu dat, například všechny jeho smlouvy, které sjednal se svými poradcem. Výhodou je možnost nahrát data a dokumenty například i z dříve sjednaných smluv (od různých finančních institucí) a mít tak jednotný přehled všech svých příjmů a výdajů.

Na detaily služby jsme se zeptali manažera poradenské firmy, která klientskou aplikaci používá.

„My PLANN slouží jako místo pro klienty. Základem tohoto systému je jednoduchost. Díky této službě dokážeme provázat poradce a klienty. Klient vidí na všechny své důležité události, jako je výročí smlouvy, konec fixace hypotéky, konec smlouvy, konec investičního horizontu. Poradce s klientem může sdílet úkoly a termíny. Velmi užitečnou funkcí je jednoduchý náhled na celkové portfolio smluv, které klient sjednal. Pokud chce klient vidět záznam z jednání, stačí jeden klik“

uvádí Martin Zelenka manažer poradenské firmy a dodává:

Dalšími plánovanými funkcemi je sjednávání vybraných produktů online. Do budoucna si bude moci klient sjednat online např. cestovní pojištění. Klient uvidí hodnotu svého portfolia a to i v případě více investičních společností.

Službu myPLANN si může klient vyžádat u svého poradce. Zabezpečení dat je na stejné úrovni jako v případě internetového bankovnictví.

Komentovat

Komentáře

Tento článek zatím nikdo nekomentoval.